Blev lite fel..

Hej igen allihopa! Trevligt att man faktiskt har så pass fina vänner som påminner mig att jag faktiskt har en blogg att driva & att jag ska skriva lite mer eftersom jag har bytat skola och håller på att byta liv helt och hållet! Är rätt imponerad av mig själv att jag än så länge har orkat gå upp men det mesta beror nog på att jag och min älskade pojkvän skötte oss extremt bra under hela sista veckan tillsammans! Just nu håller jag på att ladda ner massa skit på min andra bärbara data eftersom jag kommer använda denna ganska mycket, sen ska jag ju få en egen data av skolan som jag även också kommer få använda, dock inte för "privata" saker... Då måste man betala 250 kr i månaden för att hyra den & det blir jätte dyrt i längden för mig. Så jag fixade till denna datan & tänkte använda denna!

Har kommit på att jag inte kommer kunna blogga så mycket eftersom jag går mycket i skolan nu som ligger i Malmö och jag bor utanför Trelleborg (Anderslöv ungefär) så jag kommer för det mesta att kunna blogga på kvällen eftersom jag måste verkligen skynda mig på morgonon. Usch, jag var så nervös inför skolan men herregud vad jag trivs redan! Helt kanon skola och min klass är helt underbar (än så länge, haha...) Har kommit ihopa med massa fina och söta tjejer som jag diggar sten hårt och jag gillar verkligen sällskapet av killarna också & det har jag inte brukat göra i samma klass förtom vissa i min förra klass. Helt amazing!
 
Har även börjat fixat mina naglar jätte noga och dom är verkligen jätte fina nu tycker jag, ska bara fila ner pekfinger nageln så blir det perfekt! ^^,
 
Haha, är så himla glad men måste lägga mig för jag vill ha min skönhetssömn. Massa pussar på alla!
 
 
Här om dan testade jag ett brunt/lila nagellack som jag fick av Cubus gratis :)
 
 
Sen har jag även testat lite franskmanikyr, personligen min favorit! Testade även med gele på mina vanliga naglar, det blev absolut inte alls det minsta bra... Jo i sådär... 2 timmar om inte ens de.
 
 
Förtillfället kör jag på Barbie rosa färg som lyser upp! :D

Din underbara grymma klasskamrat/flickvän Mimi!! skriver:

Hallåj alla Emilias läsare, nu tror ni att jag ska komma med någon hater kommentar, MEN ICKE! Jag ska bara observera dig om att det kostar 250 kronor/läsår, inte månad! Seya tomorrow my little tomte! (och ja, jag hittade din blogg på instagram.. Call me a stalker!) HEJDÅ ALLA EMILIAS LÄSARE :):):):):)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar