kanon dag & sov morgon imorgon!

Jag mår så s-j-u-k-t bra! Trivs jätte bra i min nya klass och har även fått vara med massa olika idag och sålt massa godis! Även diskuterat med en gubbe som var smått sur ;) Imorgon börjar jag inte fören 12 och får då sovmorgon, gött! Så ska jag även försöka fjäska för min lilla vän att hon ska fika med mig imorgon. Kommer få fjäska rätt rejält, men kommer funka tror jag ;) har ju svårt med det där med bussar så kommer en halv timme tidigare som jag har på mig att göra nästan vad jag vill!

Måste ju visa hur fin jag var i Tisdags när vi hade Klasskampen, som vi även vann - BP12A! 


& om ni ska skylla på kladden jag har på min kind så är det min LagkapteN (hahahahahaha, dör lite..) som målade den. ;) Tyckte iaf att den blev fruktansvärt fin! 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar