Underbar helg

Hej sötisar! Har haft en underbar helg med min pojkvän och massa fina vänner. Har sovit hos min pojkvän hela helgen och är faktiskt jätte övertrött nu.. Måste verkligen sova nu eftersom jag ska upp 20 över 5 imorgon, jippie -.-
 
Har varit på Palmfestivalen igår och i Fredags (som är i Trelleborg). I fredags åkte jag och Jeff in till Trelleborg och bara gick runder sen på Lördag åkte jag till Trelleborg för att vara med Niklas. Vi var hela kvällen och var även med Vanessa och hennes pojkvän. Jätte roligt hade jag verkligen! Just nu har jag skrivit ut lite bilder och så på mig och Jeff. Är så himla kär ju så får fixa den stora tavlan med massa bilder med han och mig! Vi har ju en fruktansvärt fin tavla hemma hos honom som vi gjorde (mest han, han var uppe en hel natt för att fixa tavlan!!). Dock har jag dåligt samvete eftersom jag måste verkligen sova -.- imorgon är det skola som sagt och sen efterskolan ska jag faktiskt handla en fin bok som jag kan klistra in alla bilder jag har printat ut som jag inte använder i tavlor. Ska göra mitt egna fotoalbum liksom. :) kommer säkert bli fruktansvärt fint!
 
 
Tavlan som är hemma hos Jeff som han & lite jag gjorde. <3
 
 
 
Bilder från helgen med älskling!
 
 
& jag och Vanessa! <3
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar