underbar måndag!

Hej allihopa! Idag har jag gått upp 05.20 (fast jag drog mig till halv... men det ser bättre ut med 20 över 5, haha) och det var en måndag. Jag klarade såklart och mår jättebra nu! Måste dock gå och sova snart men börjar inte fören 10.30 imorgon! Kanon! Har haft nästan 4 timmars håltimme och bara myyyste med flera av min klass. Har även fixat nu på kvällen en liten "fotominne av Emilia". Blev rätt schysst men det kommer snabbt ändras tror jag, brukar vara så för mig åtminstode. Ska visa er senare, ska bara skriva färdigt ni vet.. Hahaha. Ska även börja träna på Gym när mitt CSN (stavning?!?!?!) kommer, fett ös! Ska bara orka det också, kommer hem rätt sent var dag ju. Har inte snackat alls med min pojkvän idag vilket känns ganska konstigt men ändå rätt skönt, då tröttnar man inte.
 
Nog om det, klädde mig ganska lätt idag eftersom jag gick upp tidigt och det ska synas att jag kämpar för att kunna pendla var dag från Grönalund till Malmö. Det är helt otroligt att jag har klarat det! Jag är rätt duktigt.
 
Svarta byxor från Vera Moda, tröja från Lindesberg - ringar som man inte ser från JC & H&M.
 
 
En massa kärlek till er & dig mimi pig <3
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar