gammal inlägg som uppdaterades nu..

Usch vad dålig jag känner mig, har inte lagt upp något ju.. Ska ändras på det. BTW gammal inlägg som uppdaterades innan - har trotsallt försökt skriva!
 

Så nu är jag back in track. Allt bra allihopa? Jag har just nu blandande känslor hela tiden, försöker bearbeta dom så gott jag kan så att det inte blir att jag bråkar med någon nära vän eller så. Fredag idag och min första semester vecka är redan borta. Har dock en semester vecka till nästa vecka så har ingen brotska!
 
Spelar the sims just nu medans tiden bara springer iväg mig. Ska in om Anderslöv senare för att prata med Maria, vilket jag verkligen ser fram i mot! GUD VAD VI SKA PRATA!! :D haha!

 
Har även träffat ALLA mina älskade kusiner dessa dagarna, helt underbart att få umgås med dom man älskar väldigt mycket! <3
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar