dissar...

Är så fruktansvärt dålig på det dära med "Rubriker".. Never mind! Är hemma just nu och har faktiskt ingen aning hur man gör med denna nya blogg.se, jätte konstig modell faktiskt. Kan vara för att jag inte är van men det borde väl man kunna "lära känna" snabbt iaf? Äh, jag ska nog kolla igenom lite saker hur den fungerar osv. Har även 2 andra bloggar på min sida. Så vi får se hur det går om jag nu kan komma in på dom?.. Misstänksam.

Ville bara skicka in ett snabbt inlägg, är rätt sällskapssjuk just nu och kan faktiskt inte tänka mig att jag ska sova helt själv inatt & att min pojkvän inte är i Skåne? Det är jätte jobbigt faktiskt.. :( Kanske kan sova om jag sätter igång film.. Lejonkungen får det bli då..


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar