jag älskar mitt liv just nu!

Idag kom min lööön!!!

Så sjukt lycklig just nu, är dock helt själv.. Igen. Tycker inte om det. Jobbade sammanlagt 7h idag och är inte ett dugg trött nu! Var snabbt inom stan också (idag igen), handlade en söt väska som jag blev förälskad i och sen handlade jag kokos olja och nagel kit som Jenny ska hjälpa mig med på Fredag! LOVE MY LIFE! Ska visa er min väska som är otroligt söt! Oooh jag har varit osminkad hela dagen idag, så skönt!! Imorgon blir det att jobba sen efter det ska jag in till Malmö med Oscar! Så himla roligt att träffa honom, min älskade lilla store bror :D 
 
Det ända som fattas i mitt liv är just min pojkvän som borde komma hem snart :) har varit borta alldeles för länge tycker jag! Nu ska jag äta spagetti med köttfärssås! YUMMI! pussar!

linn skriver:

snygging.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar