Lärarmiddag!

Jag vet vad som problemet är.. Att blogga genom mobilen MÅSTE man ha Wi-Fi. Bra va? Nu vet jag det, tur att jag är så himla intiligent! Hihi! Det är just därför jag inte har bloggat så mycket...

Never mind! Har varit på stranden hela dagen & som alla vet så tar det på krafterna som attan MEN ändå är jag på form för lärarmiddag! Så om ungefär en timme ska jag vara i Malmö färdig och allt! :) Ska bowla med hela 9an som avslutning, förhoppningsvis får jag sov morgon imorgon, kommer vara så fruktansvärt trött.. Kommer hem ungefär vid 1-2 kanske. Så JA jag kommer vara trött :)
Är almost ready fatksikt, ska bara fixa mitt förbannande hår lite extra, annars ska jag vara sätta mig i bilden & köra..



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar