MINA FÖTTER!

Har så himla ont i mina fötter! Har gått jätte långt idag & mycket! Fick en galen ideé på jobbet idag, skulle stansa så kommer det massa flis eller hur man ska kalla det. Man ska slänga det i en speciell soptunna och mamma som är så snäll kommer med den nära stansarmaskinen.. DÅ fick jag en ideé! Jag kan ju ha det mycket längre bort så får jag mer motion! Smart tyckte jag att jag var, så där sprang jag genom hela rummet bara för att kasta & jag tog lite i taget så jag kunde springa lite oftare.. JO man fick ju motion men mina fötter väääärker! :( åkte till Malmö efter jobb för att handla småsaker.. Så tar jag fel på några buss stationer så jag får GÅ fruktansvärt långt! Usch, så hela denna dagen har gått åt till att just GÅ. Så tog extra hand om mina fötter när jag duschade. Det fick lite massage :) Snäll som jag är.

Sen fick mitt hår en inpackning enbart för att jag är så snäll! Tror min kropp älskar mig just nu! :)
 
Jenny mötte mig på bussen & så stack vi till Anderslöv och tog en "fika" vid dammen som är i Anderslöv. Vi snackade som vanligt om allt & inget! Så himla mysigt.
min lätta klädsel idag, hade mina nya shorts! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar