on my way to the left side!

Försöker peppa mig själv nu, är på jätte deppigt humör och konstig till modds. Fick ett känsligt samtal innan, därför är jag smått nere. Saknar min pojkvän, han borde komma hem nu. Vilket han aldrig lär göra, han kommer väl hem nästa vecka antar jag. Brukar vara så jävligt att ta sig hem för honom. Nåväl, ska inte deppa ner hela bloggen!
 
Har varit i stan med min bästis idag, jag hittade väldigt mycket fint och hittade äntligen en snygg bikini som duger! Eller så var det ett impulsköp, brukar vara så när jag väl har handlat 1 sak.. -.-' är rätt så nöjd i alla fall vad jag fann. Ska lägga upp bilder snart. Ska bara.. ja ni vet, skriva klart. Haha.
 
 
Mitt fina älskade halsband jag delar med Linn <3

Linnea skriver:

Vilket fin blogg du har! Fin design :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar