På mycket bättre humör!

Åååh vad jag älskar att sola sularim! Solade bara i 10 minuter eftersom jag inte brukar sola så mycket ^^, men sen nästa vecka ska jag sola ännu längre! :) gick i stan också, hittade 2 shorts som jag blev förääälskad i! Hittade ännu mer men hann inte pröva allt innan en expedit kom och halv skrek efter mig i provrummet! Haha.... :blusch:
 
Nu ska jag faktiskt göra en kopp te och sen bara sitta vid datan och mysa, ska även lägga mig tidigt.. Är så fruktansvärt trött!! :)
 
 
Jätte söta rosa shorts från H&M för bara 49.90 kr, jag som är så himla snål köpte dom direkt!
 
 
& ett par vanliga jeansshorts, jag är fortfarande i stort behov.. Också från H&M men 199 kr.

Linn skriver:

bajs snygga <3

Svar: taack! <3
emilia engvall


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar