Pust och stön!

Äntligen hemma igen! Har varit borta hela dagen känns det som.. Fick smått panik i morse när jag inte visste vad jag skulle göra. Det ändrades snabbt! Stack in till byn där jag träffade Maria och Pontus, stack hem till Maria så hon fick duscha.. Sen stack vi till Trelleborg allihopa och Maria och jag handlade ett par idrotts skor till mig sen smycken, en tröja till mig, ännu mer smycken och en solkräm :) Åt på mc Donalds och sen stack faktiskt jag och solade medan Maria pratade med mig. Testade duschen (vilket var väldigt läskigt eftersom Maria och jag stressade som f*n) :). Efter det mötte Maria upp Jocke, Filip (tror jag han hette) och Pontus. Jag stack vidare till Malmö för att ta tåget till Kävlinge och mötte Andreas och umgicks med han och hans kompisar :D Kom hem vid kvart över 10 så städade jag rummet och sen nu ligger jag i min underbara säng och bara saaaknar min pojkvän som är på "semester från Anderslöv" haha! Har bara gått en dag ändå saknar jag honom som attan :O han får snart komma hem tycker jag.. Annars tycker jag att första veckodagen på sommarlovet har varit skön, nu imorgon ska jag jobba och det fortsätter veckan fram över. 20 timmar i veckan ska jag orka med! Det låter väldigt mycket men det tror jag inte att det kommer bli ;)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar