Ändrade planer, tyvärr.. :(

Skulle egentligen ha världens mysigaste med pojkvännen men det svek sig. Blev att jag och mamma satte igåg med "Farmors köttfärs" istället. Mysigt det med! Ikväll ska jag plugga matte på de få talen jag hade kvar och sen ska jag nog leta reda efter Karin Boye häftet. Har en uppgift att hålla tal om en författare, ganska roligt men tog såklart det lättaste ;) hade prov på svenska författare precis innan vi slutade 9an och det fastnade faktiskt i min hjärna så jag kan mer än vad min lilla svensklärare tror! Haha! Inte fusk tycker jag inte, utan mer... "välförberedd".. Ska skriva lite info om henne sen vet jag inte hur jag ska hålla mitt tal faktiskt, misstolkar min svensklärare hela tiden...

ELLI OCH JAG PÅ LEKTIONEN :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar