Funderingar

Har smått tråkigt och har en mycket stor fundering som jag och min mamma har pratat om. Det handlar just om gymnasiet och att man förändras osv, visst det gör man man ska absolut inte glömma det förflutna. Det är ju trotsallt det förflutna du har att tacka för att du är den personen du är idag. Har tänkt på det mycket och inte uppskattat min vänskap som jag gör nu. Är även så sjukt glad över att jag har hittat så pass fina vänner nu i gymnasíet på direkten! Så himla glad att jag har dom. Dock ska jag inte glömma mina andra vänner, har mest kontakt med mina killkompisar faktiskt. Kanske för att jag trivs så bra i killumgänge? Vet inte riktigt men är så himla glad att jag har dom åtminstonde. & de är ganska kul, jag har tillexempel följt Niklas ända sedan 4an och sett hur han har mognat och hur vi ändå har kommit överrens. Underbar känsla. Äkta vänskap. Eller som Louise som till och med flyttade ifrån mig. Vi har känt varandra ÄNDA sedan dagis och vi var riktigt tajta. Det har satt våra spår, jag kommer alltid se henne som min bästis även om vi inte bor så nära längre. Även om vi inte snackar varje dag osv.. Mysigt ändå att tänka på de, man blir så varm av kärlek. Är även med min allra första "riktiga" pojkvän nu i efterhand. Så himla skönt! Även om det är mitt "ex".

 
vänskap <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar