in tha school

Tjena allihopa, just nu har jag Engelska vilket jag hatar över alla ämnen som vi har i skolan. Jag hade precis matte vilket jag tycker väldigt mycket om men Engelska.. Nej tack. Är tvungen att fråga jätte många om dom kan hjälpa mig och det känns ju inte så jätte bra faktiskt, går i gymnasiet & kommer säkerligen få F (IG) i Engelska... Känns faktiskt inte så jätte bra, får väl öva och öva men hur fan ska man öva Engelska?! Kan prata lite, räcker inte det? -.-
 
Nog om det, i eftermiddag är det den efterlängtande insparken dock så säger A-L-L-A som har gått 1 klart att det är katastorf! Jag taggar, jag ska sedan sova hos Mimi och sen ska jag även på Torsdag hem och städa eftersom Andreas kommer till Anderslöv igeen!! Så fruktansvärt mysigt, har saknat han som fan! Då funderar jag på att ha en liten överrasknings fest kanske? Middag? Laga lite mat med han :) mysigt, gamla goda tider liksom.. :)



 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar