Jag är lycklig!!

ÄNTLIGEN HAR MIN ÄLSKADE POJKVÄN KOMMIT HEM, trotsallt skit som kom upp så fick jag äntligen få träffa honom igen! Överlycklig tjej!
 

Ja som sagt, eller som ni kanske förstår så har min eftermiddag/kväll bestått av massa kramar och kyssar. Äntligen kom han hem!! Många om och men fast... Nu är han tillbaka till helvetet igen! Är så glad och hade bestämt mig att vara sur på honom eftersom det hände en sak men allt smälte när man såg honom komma fram till en - kramar en jätte hårt och hör han säga: Jag har saknat dig också. Usch jag smälte direkt! Nej det  har varit jätte mysigt, även att kunna prata ut också vilket vi behövde. Nu kom jag hem mycket senare än vad jag brukar och egentligen vill men det är ett slags undantag. Faktiskt? Det var i nöd och näppe vi höll hopa så tycker det är en bra ursäkt. :) nu ska jag lägga mig i min säng och andas in hans doft som jag har kvar i min lilla näsa :D hahahaha
 


jag älskar dig jätte mycket älskling!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar