Med mimi!

Just nu är Mimi inte så jätte social eftersom hon gör naglar. Så jätte svartsjuk är jag faktiskt men vad ska jag göra åt saken? Får vänta tills jag också får pengar till det. Annars kan man bara måla sina naglar så ser det fint ut :) jaja.. Igår var det ju inspark! Det var jätte kul för mig för jag drack inte lika mycket som vissa andra.. ;) Det var jälvar i det vad dom tvingade i oss i sprit, haha! Våra lärare idag frågade hur alla mådde sedan igår egentligen, jag mådde ju hur bra som helst. Sov med en katt hela natten.. Haha mysigt värre. Har bara kunnat umågs med mina älskade vänner hela veckan, riktigt skönt! Inte tänka att jag ska räcka till, till exakt alla andra förutom mina vänner. Skönt att lägga massa energi på dom också så man inte glömmer dom. Nu ska jag fortsätta snacka med Mimi och förhöra henne med Svenskan som vi har imorgon, hon fyller även år imorgon! :D



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar