Mimi mouse in the house!!

HEJ ALLA EMILIAS LÄSARE/KOMPISAR/STALKERS! 

Nu kände jag att det skulle bli lite action i Emilias blogg, och beslöt mig för att gästblogga! Ni som inte vet vem jag är, synd för er. Haha nej nu ska jag inte vara elak! Jag går i Emilias klass, och hon har nämt mig några gånger innan i sina inlägg och mycket fina bilder har hon dessutom lagt upp utan min tillåtelse.. 

Från en sak till en annan så ville jag bara säga HEJ! och påminna er om att Emilia har en skitfarlig pojkvän samt mig som vän. Jag vill alltså bara varna er om att inte djävlas med henne, för då blir det inte kul för er. :):):):)
Anyway, jag och Emilia ska egentligen vara duktiga och göra SO-arbete, men det sket sig som ni märker eftersom att jag bloggar och milli tar bilder.. Jag vill också berätta att jag är
SÅHÄR glad över att jag har träffat min milli, för hon får mig verkligen att skratta!! Usch nej vad gay jag är, alldeles för snäll och känslig. Blö. Nu ska jag återgå till att inte göra ett skit! 
 
PUSS PÅ ER! /Mimi mouse
 



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar