mitt liv är tråkigt

Ja alla ni som läser min blogg/kollar igenom min blogg, märker, att jag har så fruktansvärt tråkigt liv och att jag inte alls har bra fantasi för den delen heller. Därför ber jag er nu att skirva eller vafan som helst vad det är jag ska blogga om.. För ju mer jag kollar på andra bloggar, ju argare blir jag. "Varför är inte min blogg så fin?" "Varför kom inte jag på den idén" ja... ni fattar! Men oj! Jag är en ärlig bloggare, jag orkar faktiskt inte sitta på internet i flera timmar enbart för att hitta rätt bild, rätt musik, rita på paint, bla bla bla och sedan inte få beröm eller något? Det är ju ändå bara jag själv som blir glad över den fula teckningen jag gör på paint tillexempel?
 

SÅ DÄRFÖR GOTT FOLK SKA JAG, EMILIA ENGWALL, VISA EN LITEN BILD EFTERSOM JAG VET OM ATT NI INTE KOMMER ORKA LÄSA HELA DEN TEXTEN JAG SKREV PRECIS EFTERSOM DEN ÄR SÅ FRUKTANSVÄRT ONÖDIG. ÄVEN JAG TYCKER DET SÅ SKÄMS INTE.
Det ända roliga som har hänt just nu att jag har börjat bråka med en ful tjej som tror hon var något genom att ge mig "tillåtelse" till att jag får göra vad jag vill, kul va? TACK LILLA TÖS! Synd bara att jag redan har gjort exakt vad jag vill, även med din kille... Kanske? Vad säger du nu va?.... ;)




Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar