myser för mig själv!

Just nu sitter jag på espresso house för mig själv, dock för att jag är utelåst men ändå... Vi kan säga att jag väntar på mina fina vänner (vilket jag också gör). Idag är det måndag och jag har långrast idag tror jag. Om vi inte ska ha massa skit med Sammhälle och Historia både och liksom.. :) passar på att lägga över massa bilder på min internet dosa :D massa fina bilder från festen. :) Nu ska jag fortsätta, har inte så mycket att säga förutom att jag ska faktiskt mysa med min pojkvän efterskolan, båda två är lite krasliga så vi ska ta ett långt bad. Skön start på veckan! Han är världens bästa på riktigt! Dock har jag en massa marddrömmar hela tiden tycker jag, kanske hör till?..
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar