ni är för underbara!

 
Ni skämmer verkligen bort mig mina fina vänner, älskar verkligen att höra att folk läser min blogg! Då betyder de att jag inte har så jätte tråkigt liv utan att foclk faktiskt bryr sig.. :) wonderfult!
 
Sitter på bussen på väg hem och Sarah lurade i mig att jag skulle sitta längst bak vilket är jätte varmt och så sitter jag även på den sidan med solen.. Ska dock inte klaga, hellre de än att frysa så att man inte kan röra sig! Hade ingen engelska idag heller, vilket är så fruktansvärt skönt!!! Hade även Naturkundskap som jag gillar starkt. Så idag har vi bara haft roliga lektioner, det blev ingen skit dag trotsallt! Först Naturkundskap sen Företagsekonomi och sen sist Matte. Diggar min mattelärare som fan! Hon bjöd på godis och är... sådär Cool? Hahaha. & nej Mimi, jag fjäskar inte. Kan fjäska bättre vännen ;) 
 
Ska även säga att jag diggar verkligen också min klass, alla (EXAKT ALLA) är fruktansvärt sköna att vara med. Okej... Förutom 1 person kanske. Förlåt :)
 






Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar