Sad moment.

Hej bloggen! Har haft en jätte mysig helg med några av mina bästisar dock blev det mycket nerstämt i hela min familj när jag såg min Kattunge älskade Cosmo blev överkörd. Jätte sorligt så man får tårar i ögonen MEN det är bara att bita ihop, alla ska dö någon dag.
 
Never mind, vill helst inte att någon ska komma fram till mig och be om ursäkt och säga att de är ledsna, det blir bara värre då. Så jag är på glatt humör iaf.
 
MEN SOM SAGT, har haft en jätte mysig helg & längtar till skolan börjar imorgon! :) Är jätte taggad och känner att jag har fått vila av mig hela helgen. Det är även County Festival här i Anderslöv! Mysigt va? Ska dock inte dit eftersom jag inte någon biljett, annars hade jag nog bara strosat runt. Ska försöka fixa till mig, vet inte vad som händer idag..
 

ida skriver:

min älskade katt


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar