Tjingeling allihopa!

Jag mår gaska bra eftersom jag har äntligen gjort färdigt min engelska!! WIIHOO! Mamma hjälpte mig och fick lite spader men den är klar nu! Har även bilder ifrån igår och idag hur jag såg ut.. Denna vecka kör vi på lite sådär.. Depp och samtidigt Pepp haha, men ja. Det är bara för att jag har blandade känslor i mig.
 
Iaf! Idag hade jag bara en lektion och det var just matte! Älskar matte, så hade vi också en tävlig. Jag vann 3 ggr genom att vara knäpp tyst :D haha! Så kul det var. Sen när det var finalen så förlorade jag ganska stort eftersom jag chansade på såååå fel.... Men iaf, nu ska jag bara blogga färdig sen ska jag faktiskt nanna. Ska upp 5 imorgon och så är det en sån skit dag imorgon.. Haha. Så godnatt alla fina läsare! <3 


<-- går dagens ||| dagens -->
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar