Tråkig morgon as hell.

Hej alla fina läsare/kollare!! :D  (varför jag skriver kollare är för att jag själv orkar aldrig läsa allt alla jävla bloggare skriver om, hahaha....)
 
Idag kör vi bara på pepp klädels. Har även den nya klockan jag har fått låna av en super duper vän <3 Har på mig rosa eftersom jag alltid blir gladare när någon har det och då kanske jag blir mer glad om jag har en rosa topp? Den är ny.. (A) Sen har jag målat mina naglar igår, DOCK helt fel färg till toppen så det skär sig lite -.-' men hur ska ja orka? Ska iaf ha en skit dag idag, särkerligen kommer det börja regna, BARA FÖR ATT, det är en skit dag. Sen efter skolan ska jag träffa upp Maria så ska vi fixa lite med mobilerna. Det ska åtminstode bli mysigt! Pussar!


 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar