Tuff vecka

Hej allihopa! Som ni märkt har jag inte bloggat sin jag egentligen brukar och vill, därför vill jag berätta att jag har jätte mycket som händer både i skolan och privat. Det är ganska jobbigt och har rätt mycket att göra - vilket påverkar min fritid och såklart min blogg. Ska försöka få mer tid att skriva osv.
 
Just nu i väntan på natyrkundskapen så sitter jag på våning 2. Jag väntar även på mina fina vänner som kommer senare än mig på Onsdagar och Måndagar. Igår var jag hos tandläkaren och det gick jätte bra! Trodde jag hade fått hål men hade en stark imalj (stavning?) Så hade bara 1 lektion igår för min Mattelärare inte var här. Rätt onödgt att jag kom 3 timmar förtidigt till skolan även om jag fick giltig frånvaro... Nu ska jag möta Mimi mouse!


ida skriver:

gulligaste systern!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar