Bokat hotell!

Nu äntligen är hotellbokningen färdig! Nu är det bara att packa för att sedan tuta och köra till Liseberg den 15-17 augusti. Mina önskningar kring resan är ju såklart att det blir fint väder. Med fint väder menar jag att det faktiskt kan vara lite mulet OM det inte är runt 30 grader som vi haft, det kommer vara katastrof då. Då får man åka flumrider var kvart, haha! Annars hoppas jag också på att det inte är så mycket folk så man slipper alla dessa kö-tiderna. Det hade också varit fruktansvärt att stå i en timme i kö för att åka en karusell, i värme. Usch.
 
Annars hoppas jag på att allas humör kommer hålla i sig och att ingen börjar gnagga på varandra. Hade varit fruktansvärt, det med. Det ska bli så roligt och det är faktiskt första gången jag och min pojkvän åker och gör någon utflyckt tillsammans, han fyller även år den 15 så jag hoppas att det kommer bli en bra födelsedag för honom. :-) 
 
Imorgon blir det skola igen för min del, jag ska göra ett sluttest och se om jag klarar kursen. Annars får jag fortsätta lite till. Längtar tills jag börjar 3:an och när jag skall ta studenten! Tänk om jag bloggar hela året, då kommer jag föralltid minnas alla mina känslor och tankar samma år som jag tar studenten. Amazing! 
 
Underbar bild från Kroatisen förra året. 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar