Fika med Mimmi & Emil!

Nu har jag kommit hem efter en mysig men svettig dag i Trelleborg. Saken med denna värmen är att man vet absolut inte vad det är man ska ha på sig! Never mind, jag mötte upp Mimmi och hennes pojkvän för att ta en fika i Trelleborg. Fikan blev lyckad och jag känner fortfarande mättnaden från toasten jag fick från Espresso House.
Vi gick igenom H&M och det blev några saker till mig. Handlade en väska, som jag tänker ha på liseberg! Handlade även från IsaDora en "quick dry nail spray" skall testa hur det blir om det funkar. Fick även med mig en efterlängtad BB cream borste som jag saknat. 
 
 
H&M är en mycket budget givande affär. Speciellt när det gäller smink (som ikke är bra för huden, just sayin') men även borstarna, som faktiskt funkar hyffsat. Själv fördrar jag e.l.f of sweden. Mycket mer klass för de små pengarna.
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar