Ledighet

Halloj! Är hemma nu från jobbet, jobbade bara förmiddagen eftersom det kom hinder för. Så nu är det enbart att vänta tills klockan blir lagom då jag ska åka till skolan. Ett slutprov idag och jag hoppas såklart på det bästa men förbereder mig för det värsta. 
 
Påtal om annat - ett förhållande? Vad är det för er? Innan jag blev tillsammans med min nuvarande pojkvän Tobias, så var jag ju med en annan som ni vet. & jag jämför inte, absolut inte men ibland av sådana vardagssaker som händer ser man skillnaden som svart och vitt. Man blir ju klokare för var år som går och detta året var det stor skillnad. Mitt förhållande syn har ändrats jättemycket! Känner inget tvång att vara tillsammans med Tobias och vi båda har mycket bra tankar kirng att om vi inte trivs med varandra så är det ju inte vi. Och vårt väldigt starka band håller ihop så länge vi vill att det skall hålla ihop. Tobias är ju inte enbart en pojkvän som man är kär i och som man vill pussa på, han är ju en vän också som jag bara kan skriva till nu som jag gjorde efter jobb och söka tröst från honom, kunna snacka skit med honom och kunna pussas samtidigt. En underbar känsla! Tänk vad skönt att jag hela tiden slipper att tänka att jag måste hålla ihop med honom för alla andras skull och att jag verkligen känner att jag vill vara med honom eftersom det är han jag trivs med och att det är han jag vill vara med. Så himla skön känsla! 
 
Det är underbart att ha någon som man kan skriva eller ringa till som man kan prata ut med :-) Särskilt den man är kär i!
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar