Ny design

Hej mina vänner,
 
har äntligen fått en mer mordernare blogg! Vilket känns super bra. Har fått en sådan lust att börja blogga nu eftersom jag dels inte har någon hobby och jag tycker det är kul att skriva då och då. Dock blir det alltid så på sommarloven eftersom man då inte har något annat att göra förutom att vara med pojkvännen (inte Jeff nu mera) och med vänner, eller till och med arbete. Just nu ligger jag, som många andra i Skåne, och halvsvettas genom kriget man har med myggen och malarna. Ett stort i-landsproblem har blivit allt större de senaste veckorna - ska man offra sin hud för myggen och slippa svettas en natt eller skall man offra sin kropp för svett men att slippa myggen? Stor fråga i nuläget men det brukar arta sig åt att låta kroppen svettas litt. Det gör la inget. 
 
Eftersom jag nu inte bloggat på ett bra tag så har jag så många fina ideer! Olika inslag av videos samt bilder och massa shopping. Ville egentligen skriva som presentation "en mycket tråkig blogg som har allt mellan himel och jord" men kände att ifall något mirakel skulle uppstå och jag sitter här med många läsare, kanske inte det skulle vara så uppskattat. Bra tänkt tyckte jag, mycket stolt.
 
 
Puss och kram, från Emilia 
 

Hj skriver:

Snyggt

Klara skriver:

Fint du gjort det, äntligen har du börjat igen

Svar: Tack Klara! Ja det känns rätt kul faktiskt
emilia engvall


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar