4 tips på att slippa höst depressionen

Det kan ju inte enbart vara jag som får den där "höst depressionen"? Jag har länge funderat på hur man kan ändra det och har använt mig av olika metoder faktiskt. Det bästa tipsen är ju såklart: 
 
1. Nya naglar!
Som vi förra inlägget skrev jag om mina naglar som jag gjorde. & det hjälper extremt mycket! Att ens tilllägga något nytt på sig såklart.
 
2. Fixa det slitna sommarhåret till en mysig höstfrisyr!
Jag själv har redan bokat tid hos frissan som ska fixa mitt hår, jag kör på blont men andra kör på en mysig ombre som är populärt nu, som jag faktiskt kan hålla med om att den är otroligt snygg! Det gör ju verkligen en stor förändring!
 
3. Nya dofter
För er  som redan har gjort naglar eller håret kan ju ändra lite i doftandet. Ny parfym kanske som inte luktar sommar, eller till och med en ny deo eller duschtvål! Funkar för mig. Handlade en ny duschtvål från Dove som lyktar underbart och det gör susen, man kan även testa på en ny bodylotion som luktar annorlunda eller som är fetare än den man brukar ha på sommaren? Det funkar utmärkt på mig, mycket bra och enkelt tips.
 
4. Ändra om i ditt sovrum
Att vakna i ett annat sovrum kan kännas obehagligt men inte när det är ditt eget som är omgjort av dig själv! Ändra om gardinen eller ändra om den färgen som bryter i rummet. Detaljer på hösten kan inte slå fel någon stans. Både jag och min pojkvän har börjat använda stearinljus på kvällarna som ökar mysgraden några levlar. Ni som inte har allergi kan ju testa olika dofter. Ny tavla kanske? Jag brukar ändra om privatafoton som jag har inramat. Det blir en stor förändring och att ta en speciell dag får man alltid varma känslor i kroppen som gör det lättare att gå upp på de mörka morgnarna. 
 
 
PUSS OCH KRAM / eece


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar