maria nila

 
Hoppas er måndag blev bra, även om den är relativt hatad. Har blivit VD för vårt företag - SMECKA UF. Mycket spännande att börja eget företag. Gjorde även ett personlighetstest på internet idag, testa här!som visade sig att jag skulle passa bra som framförallt säljare och entreprenör. Det stämde ganska bra faktiskt! 
 
Som för många andra har det hänt mycket för mig i helgen. Har fått underbar utgång med vänner och pojkvän. Jag har även lyssnat på min fina syster som sjunger alldeles underbart! Jag har till och med inskaffat mig en goodiebag av maria nila! Jag rekomenderar det starkt! Himla bra schampoo och conditioner, som luktar amazing! + att det är hel svenskt! Gillar när saker och ting är från Sverige. 
 
 
Jag har alltid tyckt om mitt hår efter besöket hos min blivade frisör, men nu får jag även ha känslan hemma. Kan inte bli bättre!
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar