New nails!

 
 
Hej vänner! Äntligen fått långa och läckra naglar! Med tanke på att hösten är här och att regnet kommer allt oftare, så tycker jag verkligen att man ska passa på att slänga lite pengar på sig själv. En underbar känsla är ju som alla vet att känna sig snygg och fräsh! Så nu har jag gjort mina snygga naglar, hos min vän, i Skåne. Underbara Jenny som ställer upp för mig. 
 
Nåväl, ny vecka och särkskilt nya tag efter valnatten. Spänd som jag var röstade jag för allra första gången, kul att rösta faktiskt. Dock tycker jag verkligen inte om alla facebook inlägg som har uppstått under dagen om hur all klagade riktar sig åt deras motsatta parti. Folk klagar utan att ens riktigt veta vad de är de klagar på. Tycker inte om att okunniga människor skall ha makten till att kränka andra människor som har minst lika mycket koll eller kanske mer... Nej, stor diss.. Jag tycker iaf att det är värt att testa nya saker, i och med det är första året som röstare så har jag nu chansen till att se vad det blir för förändringar i Sverige och om det är så mycket som alla faebook's vänner påstår. 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar